wtorek, 18 września 2012

Dyplom

Udało się. W końcu!! Po trudach i zmęczeniach skończyłam studia i obroniłam dyplom :D Załączam dla chętnych sesję fotograficzną mojej kolekcji. Poszło dobrze, nawet bardziej niż chciałam! W tym miejscu wypada mi więc podziękować wszystkim, którzy przyczynili się do tego sukcesu, bo to praca wielu osób :)

Więcej zdjęć jest dostępnych na facebookowym profilu pod adresem
http://www.facebook.com/ManufakturaMms#!/ManufakturaMms

Tutaj cała ekipa, od lewej: Kaja Cieślińska (makijaż, fryzura), Sławek Daniel Faber (model), Katarzyna Milanowska (modelka), Kamil Sokołowski (produkcja i papierki), ja :)), Magdalena Leśniak (modelka), Grzegorz Hussak (fotograf) i Michał Korbański (asystent fotografa).

Teraz pora na wakacje!!























4 komentarze:

  1. Gratuluję obrony Pani absolwentko :) odetchnęłaś z ulgą czy trochę Ci żal że to już koniec i status studenta jest już za tobą?

    Kolekcja i sesja wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)) Raczej odetchnęłam z ulgą! Teraz zbierałam siły do działania :D

      Usuń
  2. Wielkie dzięki, lekko mi teraz :)

    OdpowiedzUsuń